PPC Partner PPC Umístění PPC Tisknout

PPC - Umístění PPC reklamy


Kde může PPC reklama být?

1. PPC reklama ve vyhledávačích

Zobrazení PPC reklamy Sklik na Seznam.cz

Pro kampaně je nejprve třeba zvolit klíčová slova a vytvořit texty reklamních odkazů. Ty se pak u PPC reklamy ve vyhledávačích zobrazují vedle tzv. přirozených výsledků hledání každému uživateli, který hledá některé z klíčových slov. Nejdůležitější je PPC reklama na Seznam.cz a Google.cz. Ta vám přivede velkou část potencionálních klientů.

Formát PPC reklamy              

Možnosti cílení PPC reklamy Seznam.cz

Cena za  PPC reklamu (platba za kliknutí)

          OBJEDNAT   
 

Zobrazení PPC reklamy AdWords na Google.cz 

 

Formát PPC reklamy

 

Možnosti cílení  PPC reklamy Google.cz

Cena za PPC reklamu (platba za kliknutí)

          OBJEDNAT

 

2. Kontextová PPC reklama u článků

Kontextové systémy přiřazují inzeráty ke stránkám, jejichž obsah souvisí s vybranými klíčovými slovy. Pokud např. prodáváte mobilní telefony Nokia a na zpravodajském serveru zapojeném do kontextové sítě vyjde článek o nových Nokiích, zobrazí se u něj vaše reklama. Články, kde se píše o vašem produktu nebo službě, čtou vaši potenciální zákazníci. Proto je vhodné, aby u nich byl váš odkaz.

 

3. PPC reklama na sociální síti Facebooku.com

Sociální síť Facebook.com může být velmi efektivní zdroj návštěvnosti, nástroj na budování komunity loajálních zákazníků, podpoření váší značky či zvýraznění image.

 

Formát PPC reklamy

 

Možnosti cílení PPC reklamy

Cena za  PPC reklamu (platba za kliknutí)

Cena za  PPC reklamu (platba za zobrazení)

         OBJEDNAT

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Jméno: * WWW.: *
E-mail: * Telefon:
Váš dotaz: *
Opište prosím bezpčnostní kód: *

 


PPC reklama 1000

PPC reklama 2000

PPC reklama 3000

Spolupracují s námi:
Top BatterySedosČeská asociace chův