PPC - Umístění PPC reklamy
Kde může PPC reklama být?
1. PPC reklama ve vyhledávačích
Zobrazení PPC reklamy Sklik na Seznam.cz

Pro kampaně je nejprve třeba zvolit klíčová slova a vytvořit texty reklamních odkazů. Ty se pak u PPC reklamy ve vyhledávačích zobrazují vedle tzv. přirozených výsledků hledání každému uživateli, který hledá některé z klíčových slov. Nejdůležitější je PPC reklama na Seznam.cz a Google.cz. Ta vám přivede velkou část potencionálních klientů.
Formát PPC reklamy
-
Titulek maximálně 25 znaků
-
Popisek maximálně 2× 35 znaků
-
Viditelné URL 35 znaků
-
Cílové URL 1024 znaků
-
Adresa, telefon, zboží
Možnosti cílení PPC reklamy Seznam.cz
-
Doba platnosti kampaně – nastavení rozpočtů, času zobrazení a počet prokliků
-
Zacílení místa zájmu – regionální cílení a propojení s Firmy.cz
-
Časové plánování - možnost určit časový interval, ve kterém se (ne)má vaše kampaň zobrazovat
-
Způsob třídění inzerátů – třídění inzerátů v rámci sestav, optimalizovaně nebo rovnoměrně
-
Vyloučené weby - na kterých webech Vyhledávací, Obsahové sítě nechcete zobrazovat své inzeráty
Cena za PPC reklamu (platba za kliknutí)
-
Minimální dobití kreditu - 100 Kč doklad do e-mailu, 1000 Kč faktura poštou
-
Minimální cena za klik - 0,20 Kč
-
Měsíční správa kampaní - viz PPC reklama Ceník
OBJEDNAT
Zobrazení PPC reklamy AdWords na Google.cz

Formát PPC reklamy
-
Titulek 25 znaků
-
Popisný řádek 1 až 35 znaků
-
Popisný řádek 2 až 35 znaků
-
Viditelné URL 35 znaků
-
Cílové URL 1024 znaků
Možnosti cílení PPC reklamy Google.cz
-
Doba platnosti kampaně – nastavení rozpočtů, času zobrazení a počet prokliků
-
Zacílení místa zájmu – regionální cílení a propojení s Firmy.cz
-
Časové plánování - možnost určit časový interval, ve kterém se (ne)má vaše kampaň zobrazovat
-
Cílení podle jazyka
-
Pokročilé cílení – cílení na platformu zařízení, cílení na mobilní zařízení
Cena za PPC reklamu (platba za kliknutí)
-
Minimální dobití kreditu - 300 Kč
-
Minimální cena za klik - 0,22 Kč
-
Měsíční správa kampaní - viz PPC reklama Ceník
OBJEDNAT
2. Kontextová PPC reklama u článků
Kontextové systémy přiřazují inzeráty ke stránkám, jejichž obsah souvisí s vybranými klíčovými slovy. Pokud např. prodáváte mobilní telefony Nokia a na zpravodajském serveru zapojeném do kontextové sítě vyjde článek o nových Nokiích, zobrazí se u něj vaše reklama. Články, kde se píše o vašem produktu nebo službě, čtou vaši potenciální zákazníci. Proto je vhodné, aby u nich byl váš odkaz.
.png)
3. PPC reklama na sociální síti Facebooku.com
Sociální síť Facebook.com může být velmi efektivní zdroj návštěvnosti, nástroj na budování komunity loajálních zákazníků, podpoření váší značky či zvýraznění image.

Formát PPC reklamy 
-
Titulek maximálně 25 znaků
-
Popisek maximálně 135 znaků
-
Obrázek (nepovinný) o velikosti max. 110 × 80 pixelů
Možnosti cílení PPC reklamy
-
Lokalita - ze seznamu vybíráte jednu zemi
-
Pohlaví - cílit můžete na ženy či na muže
-
Věk - můžete si vybrat jednu z věkových skupin
-
Klíčová slova - vybíráte z toho, co mají uživatelé Facebooku uvedeno ve svém profilu
-
Vzdělání
-
Pracoviště - je možné zacílit i na zaměstnance konkrétní společnosti
-
Vztah - můžete si vybrat zacílení na nezadaný/ve vztahu/zasnoubený/ženatý
-
Zajímá se o - muže/ženy - opět podle toho co má uveden uživatel v profilu
Cena za PPC reklamu (platba za kliknutí)
-
Rozpočet na den - minimálně 1,00 USD
-
Minimální cena za klik - minimálně 0,01 USD
Cena za PPC reklamu (platba za zobrazení)
-
Rozpočet na den - minimálně 1,00 USD
-
Minimální cena za 1000 zobrazení - minimálně 0,01 USD
-
Měsíční správa kampaní - viz PPC reklama Ceník
OBJEDNAT